[Open-source] Infosystem 2004

Serafeim Zanikolas serzan at it.teithe.gr
Mon Jun 7 02:31:56 EEST 2004

On Sun, 06 Jun 2004 12:24:39 +0300
Giannis Stoilis <giannis at stoilis.gr> wrote:

Γεια σου Γιάννη και υπόλοιποι,

> πριν από μερικές εβδομάδες μου ήρθαν τα χαρτιά αίτησης συμμετοχής στην
> infosystem 2004.
<snip>
> Για όλα τα παραπάνω, θέλω να ακούσω ιδέες, προτάσεις κλπ.

Νομίζω πως θα ήταν χρήσιμο κατά τη διάρκεια της έκθεσης να παροτρύνονται
οι επισκέπτες να υπογράψουν επιτόπου για το peition ενάντια στις
πατέντες λογισμικού. Ιδανικά θα μπορούσε γίνει

- μία αφίσα του webshop  [1,2] για να διευκολύνει την εξήγηση των
σχετικών εννοιών στον κόσμο που αγνοεί το θέμα

- περίληψη σχτεικού κειμένου στο φυλλάδιο του hellug (ή αν είναι εφικτό
σε ξεχωριστό φυλλάδιο) με τις διευθύνσεις του epatents και του petition.

- (λίγο τραβηγμένο αλλά θα ήταν πολύ καλό) μερικά άτομα που θα
περάσουν από όλα τα περίπτερα με το σκοπό να συλλέξουν υπογραφές για το
petition

Τα δύο τελευταία (αν μιλάμε για ξεχωριστό φυλλάδιο για τις πατέντες
λογισμικού) μπορούν να γίνουν σε συνεργασία με άλλους εκθέτες (π.χ.
helmug)

[1] http://www.elis.ugent.be/~jmaebe/swpat/webshop/webshop_gr_new2.pdf
[2] http://epatents.hellug.gr/webshop/

-S