Ημερίδα προς ΟΤΑ

Giannis Stoilis giannis at stoilis.gr
Sat Jun 5 16:59:57 EEST 2004

Καλησπέρα σας
Η ημερίδα στην οποία μίλησα απευθυνόταν σε Οργανισμούς Τοπικής
Αυτοδιοίκησης. Οργανώθηκε από την Κοινωνία της Πληροφορίας, και
επικεντρονόταν κυρίως σε διαδικαστικά θέματα για το πως θα αξιοποιήοσουν
τα λεφτά του 3ου Κοινοτικού Πλαίσιου Στήριξης οι δήμοι για να
δημιουργήσουν πληροφοριακή υποδομή. Μαζεύτηκαν γύρω στα 100 άτομα.
Η δική μου ομιλία είχε ως σκοπό να τους ενημερώσει ότι καλό θα ήταν να
γίνουν όλα τα συστήματά τους με ΕΛ/ΛΑΚ.
Έβγαλα κάποιες φωτογραφίες, αλλά δυστηχώς ο SD reader μου χάλασε. Θα
αγοράσω καινούριο και με την πρώτη ευκαιρεία θα τις στείλω στην λίστα.
Υπήρχε ένα καλό ενδιαφέρον για το ανοιχτό λογισμικό. Με τις προσωπικές
συνομιλίες που είχα με διάφορους εκπρόσωπους των δήμων, είδα τους
κύριους πλοβληματισμούς τους:
- Άρνηση εταιρειών να δημοσιεύσουν τα συστήματά τους σε GPL.
- Έλειψη εταιρειών που να ασχολούντε με Open Source στην επαρχία. Είτε
μιλάμε για εκπαίδευση, είτε για υποστήριξη.

Σε γενικές γραμμές, ευχαριστημένος είμαι, αν λάβουμε υπόψιν ότι σχεδόν
κανένας δεν είχε ιδέα τι πάει να πει πληροφορική.
Δέχτηκα πρόταση και από κάποιον να κάνω κάποια σεμινάρια πάνω σε
συστήματα ανοιχτού λογισμικού σε μερικούς δήμους. Είδωμεν...

Αυτά...

- Γιάννης Στοΐλης