RE: Αποδελτίωση

John Salatas john at csn.gr
Tue May 18 14:39:59 EEST 2004

Χε, χε. Μετά το .NET η MS έχει αλλάξει γενικά στάση περί open
standards/compatibility/Platform independence κλπ. Για κοιταξτε αυτά:
1) Συνεντευξη του Miguel de Icaza στην Microsoft:
http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/dndotnet/ht
ml/deicazainterview.asp
2) CLI source code για BSD και MacOSX (δεν έχω δει το license):
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=3a1c93fa-7462-47d0-
8e56-8dd34c6292f0&displaylang=en