Αποδελτίωση...

Dimitris Glezos glezos at ceid.upatras.gr
Thu May 13 10:01:41 EEST 2004

Yannis Exidaridis wrote:

> Συμφωνώ και επαυξάνω. Αυτοί είναι "άρρωστοι".
> Ότι και να πούμε ότι και να κάνουμε θα βρούν τρόπο να το στρέψουν
> εναντίον μας! Γνωστό.

Αυτός όμως δεν είναι λόγος για να καθόμαστε και να δεχόμαστε ό,τι
συμβαίνει δίπλα μας :Ο

Πάντως προσωπικά δεν μου φάνηκε κανένα από τα δύο τελευταία άξιο
απάντησης. Το δεύτερο είναι λίγο καμμένο, αλλά δεν λέει κάτι λάθος..
Απλά παρα-βλέπει τα πράγματα από την κλασική (και πλέον μπανάλ) σκοπιά
του όλα-για-το-λαό. Το τρίτο απλά συζητάει αυτό που λέει και στον
τίτλο του (ότι ακόμα και στο ελεύθερο λογισμικό υπόκειται στους
καπιταλιστικούς νόμους της κοινωνίας μας). Το οποίο είναι αληθές. Ναι
μεν σε κάποια σημεία η πέννα του στομώνει από την ιδεαλιστική του
ανουσιολογία, αλλά τουλάχιστον είναι μια καλογραμμένη ανουσιολογία :>

--
Dimitris Glezos
Jabber ID: subbie at jabber.org, PGP: 0xA5A04C3B

"He who gives up functionality for ease of use
loses both and deserves neither." (Anonymous)