Fwd: Re: [Open-source] Developer Workshop (new draft, followup)

Michael Iatrou m_iatrou at freemail.gr
Sat May 8 00:35:49 EEST 2004

Subject: Re: [Open-source] Developer Workshop (new draft, followup)
Date: Saturday 08 May 2004 00:21
From: Konstantinos Margaritis <markos at debian.gr>
To: Michael Iatrou, open-source at grnet.gr

On Friday 07 May 2004 23:41, Michael Iatrou wrote:
>   Η συμμετοχή στο wiki είναι τουλάχιστον αποκαρδιωτική! Μετά από
> τόσες μέρες έχουν δηλώσει ενδιαφέρον μόλις 10 άτομα! Τι γίνεται, οι
> υπόλοιποι ντρέπονται να βγουν από τη σπηλιά τους;

Με πρόλαβες!! Ήθελα να κάνω ακριβώς το ίδιο σχόλιο!!!
Τεσπα, πιστεύω ότι είναι απλώς θέμα του ότι πολλοί δεν είναι γραμμένοι
ως χρήστες στο ellak.gr και βαριούνται τη διαδικασία της εγγραφής και
του editing στο wiki. Για το σκοπό αυτό, πρόσθεσα ένα σχόλιο στο
τέλος της σελίδας προτρέποντας όποιον βαριέται να κάνει την
καταχώρηση να στείλει mail στη διεύθυνση workshop at debian.gr :-)

Επίσης νομίζω ότι θα ήταν καλό πλέον να γίνει ένα forward και σε άλλες
λίστες. Αν έχετε κάποια άλλη λίστα που μπορείτε να στείλετε, feel
free!

Κώστας

Ξαναδίνω το link, just in case:
http://www.ellak.gr/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=218&mode=thread&order=0&thold=0

--
 Michael Iatrou
 Electrical and Computer Engineering Dept.