hellug fund-raising - Paypal? / o Tux stis eidiseis twn 8:30? :)

Michael Iatrou m_iatrou at freemail.gr
Thu May 6 03:07:51 EEST 2004

When the date was Thursday 06 May 2004 02:07, Dimitris Glezos wrote:

> Έλεγα για κάτι πιο "ζωντανό". Κατά τη διάρκεια του εξαμήνου μπορούν να
> μαζεύονται λεφτά για π.χ. 5 projects και λέγοντας τις προτιμήσεις μας
> όταν τα καταθέτουμε, θα βγαίνει ένα ποσοστό για το κάθε project στο
> τέλος του εξαμήνου/χρόνου.

Το τελικό ποσό που θα ήταν για κάθε project, θα ήταν πολύ μικρό. Στην
περίπτωση μας, δεν θέλουμε απλά να κάνουμε μία καλή κίνηση, αλλά να έχουμε
ουσιαστική συνεισφορά.

> Έτσι θα υπάρχει μια άλφα δράση, μια και θα φαίνεται σιγά σιγά το
> ταμείο να αυξάνεται, θα υπάρχει μια συζήτηση και προτάσεις. Έτσι,
> καταρχήν θα φαίνεται πιο ενεργή η προσπάθεια μια και θα είναι ολόχρονη
> και παράλληλη για πολλά projects, και αθροιστικά το ταμείο θα έχει
> πολλά λεφτά, τα οποία θα μοιραστούν στο τέλος ποσοστικά στα διάφορα
> projects ανάλογα με τις προτιμήσεις μας.

Δεν μου αρέσει να γίνομαι κυνικός, αλλά πρέπει να επισημάνω ότι ο HΕLLUG *δεν*
είναι φιλανθρωπικό ίδρυμα! Μου φαίνεται υπερβολή κάθε τρεις και λίγο να
μαζεύουμε χρήματα για δωρεές. (IMHO όλα αυτά)

> Ναι, έχεις δίκαιο. Αλλά σε μια τέτοια ενέργεια θα συμβάλουν *πολύ*
> περισσότεροι από αυτούς που θα συμβάλουν στις προηγούμενες ενέργειες
> που λέγαμε. Υπολογίζω και εικοσαπλάσιο ταμείο αν αναλογιστώ πόσοι θα
> έδιναν στο 2ο αλλά όχι στο 1ο...

Αν τα ποσοστά που αναφέρεις ανταποκρίνονται στη πραγματικότητα, έχουμε μεγάλο
πρόβλημα! Μιλάμε για ολοκληρωτική έλλειψη ευαισθησίας και αντίληψης σχετικά
με το Open Source και το πνεύμα του community!

> Αν έχουμε παράλληλους στόχους για funding, δεν χάνουμε τίποτα να
> ανοίξουμε και κάποιο ταμείο και γι'αυτό, και όποιος θέλει μπορεί να το
> χρηματοδοτήσει! Ίσως πετύχουμε και κανένα μεγάλο ποσό από εταιρίες εδώ..

Δεν διαφωνώ, τα χρήματα είναι καλά και μπορούν να διατεθούν για αξιόλογους
σκοπούς. Απλά να μη ξεχνάμε ότι όλα θέλουν ένα μέτρο: αυτή τη στιγμή τα μέλη
καλά-καλά δεν πληρώνουν τις συνδρομές τους, στο παρελθόν *ποτέ* δεν έχει
γίνει δωρεά σε OS project. Το να υπάρξει τόσο μαζική κινητοποίηση ξαφνικά,
μου φαίνεται απίθανο. Καλύτερα μικρά βήματα (ειδικά όταν διαφαίνεται ότι δεν
υπάρχει η δυναμική)

> Anyway, μια ιδέα ήταν =)

My 0.02 euro...

Υ.Γ. Σταματάω κι εγώ τα cross-postings εδώ γιατί είναι αναποτελεσματικά. Μόνο
Hellug.

--
 Michael Iatrou
 Electrical and Computer Engineering Dept.