hellug fund-raising - Paypal? / o Tux stis eidiseis twn 8:30? :)

Michael Iatrou m_iatrou at freemail.gr
Tue Apr 6 22:32:26 EEST 2004

When the date was Tuesday 04 May 2004 14:09, Dimitris Glezos wrote:

> Τι λέτε να ανοίξουμε σαν HeLLUG ένα paypal account στο οποίο να μπορούμε
> να οργανώνουμε μαζέματα λεφτών για funds και να τα προωθούμε εκεί που ο
> σύλλογος πιστεύει καλύτερα; Θα είναι πιο άμεσο από το να συμβάλλει ο
> καθένας μόνος του και θα είχαμε ένα λόγο παραπάνω να συμβάλουμε.

  Μια και έχει ξαναγίνει στο παρελθόν αντίστοιχη πρόταση, αν είναι να προβούμε
σε τέτοιες δραστηριότητες, καλύτερα να το κάνουμε οργανωμένα: δύο φορές το
χρόνο να γίνεται ένα poll και να αποφασίζουμε πιο project θα "ενισχύσουμε"
οικονομικά. Μετά δίνουμε καθένας όσα μπορεί και σαν σύλλογος κάνουμε μια
δωρεά.

> Και να πω και κάτι επί του θέματος που σκεφτόμουνα προχθές. Αν δώσουμε
> κάμποσα άτομα από κάποιο ποσό, δε θα μπορέσουμε να βάλουμε μια διαφήμιση
> του linux σε ένα κεντρικό δελτίο; Έτσι για την πλάκα; Ξέρω ότι είναι
> πάρα πολλά, αλλά ξέρω και *πάρα πολλά* άτομα εκτός HeLLUG που θα το
> έκαναν, μόνο και μόνο για το γαμώτο της υπόθεσης!
>
> Αν μη τι άλλο, θα'χει πλάκα =)

  Αναμφίβολα θα έχει πλάκα αλλά το κόστος, AFAIK, είναι απαγορευτικό! Ή για να
το θέσω διαφορετικά, ακόμη κι αν συγκεντρώναμε το ποσό, θα ήταν απίστευτη
σπατάλη, IMHO, τη στιγμή που υπάρχουν πολύ πιο ουσιαστικές "τοποθετήσεις" που
θα μπορούσαμε να κάνουμε (όπως η ενίσχυση open source projects κλπ), να το
διαθέσουμε "για τη πλάκα".

--
 Michael Iatrou
 Electrical and Computer Engineering Dept.