lan party

"Μπαλάσκας Ευάγγελος (Balaskas Euaggelos)" ebalaskas at edu.teiath.gr
Wed Apr 28 10:08:06 EEST 2004

Καλημέρα.

Θέλω να διοργανώσω ένα lan party για ομάδες ellak με σκοπό να
παρουσιάσουν το project με το οποίο ασχολούνται σε άλλες ομάδες ellak.
Το lan party έχει ως σκοπό την παρουσίαση των ομάδων, την παρουσίαση των
project που ασχολούνται και την ενημέρωση της κοινότητας ellak για τις
ενέργειες και τα διάφορα project που γίνονται. Το lan party κατά το
απόγευμα θα γίνει κανονικό party με μουσική και τραγούδια ώστε να δοθεί
η ευκαιρία να γνωριστούνε και τα άτομα μεταξύ τους. Πιστεύω ότι είναι
μία ευκαιρία να συγκεντρωθούμε σε έναν χώρο και να δούμε ποιοι είμαστε
και με τι ασχολούμαστε.

Το lan party θα διοργανωθεί στο Τ.Ε.Ι. - Αθήνας προς το τέλος Μαΐου ή
αρχές Ιουνίου και θα είναι ανοικτό προς όλους.

Οι ενδιαφερόμενοι παρακαλώ να εποικωνήσουν μαζί μου με mail ώστε να
δούμε τις απατείσεις πρέπει να έχει ο χώρος - πόσες καρέκλες - πόσα
τραπέζια - πόσες switch κ.λ.π.