Συνάντηση συλλόγου...

"Μπαλάσκας Ευάγγελος (Balaskas Euaggelos)" ebalaskas at edu.teiath.gr
Thu Apr 22 11:30:25 EEST 2004

μπορούμε είτε πριν είτε μετά να πάμε. Η μπορούμε και την Κυριακή > > >
το πρωί να κάνουμε τη συνάντηση στους χώρους της ΕΕΧΙ και το απόγευμα
την συναντηση για τα software patents. Να κανονίσουμε > > > > πρώτα την
μέρα, μετά την ώρα και μετά τον χωρο.

 > Ας μην το κουράζουμε. Ας αφήσουμε την ΕΕΧΙ αυτή την φορά, αλλά ας την
αξιοποιήσουμε την επόμενη φορά, που θέλω να πιστευώ ότι θα > είναι
σύντομα...

 > - Γιάννης

Οπότε εάν κατάλαβα καλά :

Συνάντηση του Συλλόγου την Κυριακή 25 Απριλίου 2004
στον χώρο που θα γίνει και η συνάντηση για τα software patents (Στέκι
Μεταναστών ).

Και να υποθέσω ότι η έναρξη της συνάντησης του συλλόγου μας θα
πραγματοποιηθεί
μετά το πέρας της συνάντησης μας για τα software patents.