Συνάντηση συλλόγου...

"Μπαλάσκας Ευάγγελος (Balaskas Euaggelos)" ebalaskas at edu.teiath.gr
Wed Apr 21 15:46:55 EEST 2004

O/H Giannis Stoilis έγραψε:

> Όπως νομίζεται. Το μέρος θα παραμείνει η καφετέρια, ή υπάρχει ενδιαφέρον
> και για την ΕΕΧΙ; Μου πρότειναν πρόθυμα να μας παραχωρήσουν τους χώρους
> τους...
>

> - Γιάννης

ΔΕΝ γνωρίζω που είναι οι χώροι της ΕΕΧΙ. Εάν είναι κάπου κοντά μπορούμε
είτε πριν είτε μετά να πάμε. Η μπορούμε και την Κυριακή το πρωί να
κάνουμε τη συνάντηση στους χώρους της ΕΕΧΙ και το απόγευμα την συναντηση
για τα software patents. Να κανονίσουμε πρώτα την μέρα, μετά την ώρα και
μετά τον χωρο.

Υ.Γ. Προσωπικά δεν μπορώ το Σάββατο. Μην γίνω η αιτία να μην γίνει η
συνάντηση το Σάββατο.