Συνάντηση e-patents την Κυριακή πριν το ΕΛΛΑΚ (25/4)

glezos at ceid.upatras.gr glezos at ceid.upatras.gr
Thu Apr 15 15:40:05 EEST 2004

Γειά χαρά σε όλους από τις Βρυξέλλες!

Γράφω μέσα από το Ευρωκοινοβούλιο, από πισί Ευρωβουλευτή (χεχε) με AZERTY
keyboard (γκρρ), γι'αυτό θα είμαι σύντομος.

Το θέμα είναι αυτό του topic: Προτείνω τη Κυριακή πριν το συνέδριο του ΕΛΛΑΚ να
κάνουμε μια συνάντηση με θέμα τα software patents.

Όσο περισσότερο χρόνο αφιερώνω στο θέμα, τόσο περισσότερο καταλαβαίνω πόσο
σημαντικό είναι να γίνουν κάποια πράγματα και μόνο μέσα από συναντήσεις σαν
αυτές των τελευταίων ημερών συζητά κανείς τι περισσότερο μπορεί να γίνει και
*πώς* μπορεί να γίνει. Άσε που όλα αυτά θα έπαιρναν μήνες να τα μάθω από το
net. Πρώτον, είναι τόσο περίπλοκα που μόνο μέσα από συζήτηση τα καταλαβαίνεις,
δεύτερον γιατί είναι πάρα πολλά και τρίτον γιατί πολλά από αυτά δεν μπορείς
απλά να τα γράψεις publicly στο web..

Γι'αυτό την Κυριακή να κανονίσουμε μια συνάντηση σε κάποιο μέρος της Αθήνας
ειδικά για αυτό το θέμα. Έχω τόσα πολλά να πω, τι κάναμε εδώ, τι μπορούμε να
κάνουμε στην Ελλάδα, γιατί όλα αυτά...

Η ημερομηνία εκμεταλλεύεται το ότι θα είναι πολλοί στην Αθήνα λόγω του
συνέδριου. Ίσως κάποιοι ορεξάτοι Αθηναίοι να βρουν κάποιο χώρο να μιλήσουμε με
την ησυχία μας; =)

Δημήτρης Γλέζος