Yannis Exidaridis jexi at noc.uoa.gr
Wed Mar 24 15:47:27 EET 2004

Μπαλάσκας Ευάγγελος (Balaskas Euaggelos) wrote:

> Συμφωνώ και εγώ καλύτερα Fedora παρά RedHat.
> Η RedHat πλεόν δίνει την διανομή της μόνο σε εταιρείες.
> Το συνέδριο είναι για το Ελεύθερο Λογισμικό.
> Γιατί είναι unreliable και unstable;
> (Δεν είμαι fan redhat-fedora)
> --

Ρε σεις θα με τρελανετε :-)
Η redhat δινει το 9.0 μόνο σε εταιρείες ?????
Αναφέρεται πουθενά κάτι τέτοιο ???

Εγώ το λέω επειδή όλα τα σοβαρά site περί Linux θεωρούν οτι το fedora
ειναι ανώριμο ακόμα για να σταθεί στο ύψος του. Διαβάστε εξάλλου και
reports άλλων χρηστών..(ούτε ένα rpm upgrade δεν γινεται σωστά)

Εγώ το λεώ ακριβώς για να δειξουμε μια σίγουρη, φιλική και αξιόιστη
πρόταση μαζι με τις άλλες διανομές.

Γιάννης