Οικονομικά Συλλόγου...

Giannis Stoilis giannis at stoilis.gr
Tue Mar 23 12:07:05 EET 2004

Giannis wrote:
> pisteyo mia tethike tora to thema oti prepei o sylogos
> prepei na apofasisei an tha anebei sthn infosystem kai
> ti yliko xreiazetai ekei. px na doume an prepei na
> moirastoyn cds posa kai poia. epishs entypo yliko se
> styl promotion. Oste otan erthei h ora na kseroume ti
> theloyme kai na exoume etoimo yliko kai na mhn
> trexoume teleytaia stigmh.
>
> PS: nomizo oti eixan pei apo thn infosystem na toys
> eidopoiisoume egkaira efoson theloume na paroume meros
> sth ekthesh. exei kanei kaneis tipota me ayto to
> thema?

Ναι εγώ. Παίζει μια καλή πιθανότητα να μην πληρώσουμε για το περίπτερο.
Προσπαθώ να βρω την κ. Δαλκράνη, γιατι μου είπε να της μιλήσω μετά τις
εκλογές.

Πιστεύω ότι μπορούμε να μοιράσουμε Cd, με την βοήθεια κάποιου χορηγού,
αλλά το αμέσως επόμενο σημαντικό, που παράλειψα την προηγούμενη φορά,
είναι φυλλάδια. Χρειαζόμαστε τουλάχιστον 10000 φυλλάδια, με διευθύνσεις
του συλλόγου, τι είναι ο σύλλογος, τι κάνουμε κλπ. Αν μπορούσαμε να
βρούμε χορηγό και για αυτό, θα είμαστε οκ. Μπορούμε βέβαια να τα
πληρώσουμε εμείς, αλλά ίσως να βγει πολλά. Θα μιλήσω με τυπογραφίο και
θα σας πω.
Κατά τα άλλα, θέλουμε μόνο άτομα για το περίπτερο και υπολογιστές για
demo. Αν πάρουμε μεγαλύτερο περίπτερο, θα χρειαστούμε αρκετούς, οπότε
σκεφτείτε πιοι θέλετε να τους αφήσετε. Για θέμα ασφάλειας δεν τίθεται
θέμα, τίποτα το κακό δεν έγινε πέρυσι, και εξάλου θα είμαι εγώ εκεί όλη
μέρα, κάθε μέρα.

- Γιάννης Στοΐλης