Οικονομικά Συλλόγου...

Αλέξανδρος Διαμαντίδης adia at hellug.gr
Mon Mar 22 23:48:48 EET 2004

> Καλησπέρα,
>
> Τα χρήματα χρειάζονται όταν αξιοποιούνται.
> Για ποιο λόγο υπάρχουν οι συνδρομές αφού δεν υπάρχουν έξοδα? Τα μέλη πληρώνουν για πίτες μόνο;

Πραγματικά, αυτό είναι κάτι που μπορεί να συζητηθεί. Το να έχουμε
συγκεκριμένους στόχους είναι σίγουρα καλό πράγμα!

Πάντως το μήνυμα που έστειλα ήταν περισσότερο για ενημέρωση. Το να
υπάρχουν χρήματα στο ταμείο δεν είναι κακό. Ο σύλλογος βέβαια δεν
έχει στόχο να μαζεύει λεφτά: τα λεφτά είναι ένα εργαλείο, που μπορεί να
το χρησιμοποιήσει όποτε παραστεί ανάγκη, και σίγουρα μετά από συλλογική
απόφαση όταν πρόκειται για σημαντικό ποσό. Για να γίνει αυτή η συζήτηση
πιστεύω ότι πρέπει να ξέρουν τα μέλη πόσα χρήματα έχουμε για να
υπολογίσουμε τι μπορούμε να ξοδέψουμε.

Μια ιδέα που έχω εγώ είναι να ορίσουμε κάποιο ποσό κάθε χρόνο να το
στέλνουμε σε κάποιον προγραμματιστή ή ομάδα που θεωρούμε ότι βοήθησε
τους χρήστες του Linux κάνοντας σημαντική δουλειά για κάποιο ελεύθερο
πρόγραμμα.

Πάντως δε νομίζω προς το παρόν να γίνει κάτι, αφού περιμένουνε να
γίνουν οι νέες εκλογές αφού ξεκαθαρίσουν τα τυπικά και νομικά θέματα της
λειτουργίας του συλλόγου.

Ελπίζω μόλις μπει σε λειτουργία το νέο site μας, να μπορέσουμε να
καταγράψουμε καλύτερα αυτά τα θέματα. Το νέο site είναι χρήσιμο, γιατί
ενώ τώρα στα κείμενα που έχουμε μπορεί να επέμβει άμεσα μόνο ο
webmaster, με το νέο σύστημα θα μπορεί να δοθεί πρόσβαση σε όλους όσους
ενδιαφέρονται να έχουν πρόσβαση και δυνατότητα για αλλαγές.

Αλέξανδος