RE: Οικονομικά Συλλόγου...

Alexander Boukouris lists at boukouris.gr
Mon Mar 22 16:59:02 EET 2004

>Φυσικά ΔΕΝ έχω καμία ιδέα από λογιστικά και καμία ιδέα από οικονικά -
>γιατί αλλιώς ΔΕΝ θα δούλευα.
>Θα είμουνα σε ταξίδια συνέχεια και θα είχα laptop - πολλές γυναίκες και

>θα εργαζόμουνα μόνο για να ικανοποιήσω την περιέργειά μου για μάθηση.

Αυτό να το θεωρήσω αστείο; Αν όσοι ήξεραν λογιστικά και οικονομικά είχαν
τη ζωή που περιγράφεις, μάλλον θα ήταν το πλέον περιζήτητο επάγγελμα.

>Έγραψα τα παρακάτω:
...χρειάζεται να θέσουμε 2 -3 στόχους ...
>Ξεκίνησα την κουβέντα μου με : Όταν
>Θέλω να ΠΙΣΤΕΥΩ ότι υπάρχουν κάποιοι στόχοι ήδη μέσα στον σύλλογο.

Με τη διευκρίνιση που κάνεις γίνεται σαφές ότι δεν γνωρίζεις αν υπάρχουν
στόχοι... ε, δε νομίζω ότι έχω τίποτα άλλο να προσθέσω τότε.

Φιλικά,
Αλέξανδρος