journalists

Sidirourgos Lefteris lsidir at ics.forth.gr
Tue Mar 16 18:31:40 EET 2004

Costas Barakitis wrote:

> Mias kai egw hmoun aytos pou milaei asxhma kai sas rixnei to epipedo den
> exw kanena provlhma na mou dwsete kitrinh, portokali 'h oti allo xrwma
> karta 6elete. Thn idia stigmh omws 6a h6ela na mou lyseis kai thn aporia
> giati otan apanthses sth dhmosiografo ypegrapses ws melos ths EEXI?
> Magkia de lew! Eidika an skefteis pws to dhmosio profil ths EEXI einai
> apeirws pio elkystiko apo ayto tou Hellug isws mas ekanes kai xarh.
> Parola ayta emena eksakolou6ei na mou prokalei aporia.

> Egw pali apaitw, an mou peftei logos vevaia to opoio syzhtietai, gia
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> logariasmo tou syllogou na milaei enas an6rwpos o opoios 6a exei
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> analavei tis dhmosies sxeseis. Oi ypoloipoi apla kai dhmokratika 6a
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> kanoume mougka.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Sygnwmh paidia se olous pou synexizw to flame me ton k.Barakiti edw
pera, alla nomizw oti to 8ema einai poio sobaro apo ena aplo flame.

8ewrw aparadekth olh thn paragrafo apo epanw pou exw ypogrammhsei. Kai
e3hgoume gia mia akomh fora:

1. Apopsh mou einai oti h lista hellug einai gia na ekfrazoume tis
apopseis mas san melh toy syllogoy. Ean aytes oi apopseis den einai
arestes apo kapoious, mporei na ginei mia koubenta. Ayto einai to nohma
ths listas. SE KAMIA PERIPTWSH en antiproswpeyei tis epishmes apopseis
toy syllogou, mono tis proswpikes apopseis tvn atomwn pou milan, mia
genikh syneleysh dhladh. Apo ekei kai pera, h monadikh epishmh ekfrash
toy syllogou einai oi anakoinwseis poy bgazei ypogegrammenes san
syllogos hellug, h' mail pou stelnoun ta melh toy ds ypogegramena me thn
idiothta tous. Kai malista aytes oi epishmes anakoinwseis synh8ws einai
symperasmatikes apo mia syzhthsh kai/h' proeggrish pou exei ginei
eswterika se aythn edw thn lista.

Dedomenou toy parapanw, den milhse KANENAS gia logariasmo toy syllogoy,
alla oses fores kai na to pw merikoi den 8eloun na to katalaboun.

2. 8ewrw APARADEKTO apo melos toy syllogoy na zhta apo toys ypoloipous
"na kanoun mougka". Aytoy toy eidous oi symperifores einai apikyndines.
   Den dinw kamia shmaseia se ayta ta logia profanws, kai profanws lew
se olous oti mporoun na lene otidhpote 8eloun xwris kanena fobo mpas kai
bgei kanenas trampoukos kai arxizei kai brizei san ton k. Barakiti.

lefteris