περί spam και επί τα αυτά

Fotis Georgatos root at uoa.gr
Sat Mar 13 00:32:25 EET 2004

(ok, einai to teleytaio mynhma apo emena se ayto to thread - MHN KANETE REPLY)

On Fri, Mar 12, 2004 at 10:28:41AM -0800, Giannis wrote:
> ego den eipa COULD. se emas einai MUST! me username
> kai password over ssl!

Oxi, den einai MUST, ayto akoma den yparxei giati leipei kati san to SPF,
(+spamassassin) wste *kathe* receiving domain na filtrarei opws prepei.

Shmera, oi xrhstes mporoun aythaireta na prospoiountai oti einai o,ti
theloun. Des to "From" parapanw (pithanotata tha perasei ta spam filtra).

> diavase to parapano. gia na steileis os root h os
> giannhs h os opoiosdhpote prepei na ksereis username
> kai password, ta opoia den mporeis na ta ypoklepseis
> giati den stelnontai plaintext alla encrypted.

Exw ginei root dhladh? Ma eimai kalos hacker!:)

Fotis