περί spam και επί τα αυτά

Fotis Georgatos gef at hellug.gr
Fri Mar 12 19:49:50 EET 2004

On Fri, Mar 12, 2004 at 03:32:34AM -0800, Giannis wrote:
> Andeiktika des to mail systhma toy Panepisthmioy
> athinon opou oi xrhstes gia na steiloun mail kanoun
> authentication, den mporei na erthei  mail apo

PROSOXH:
Allo na leme epitrepetai (COULD) na kanoun authentication,
kai allo epibaletai (MUST). Emeis milame gia to deytero.
Exei mia psilodiafora se sxesh me thn symperifora xrhstwn...

> eksoterikh phgh me mail pou anhkei sto systhma (px
> email tis morfis xxx at uoa.gr poy erxete apo ton ekso
> kosmo kovete). Epishs olo to systhma einai over ssl

Swsta. Filtrarei omws apo eksw pros ta mesa mono, twra.
Ti ginetai me aytous pou isxyrizontai oti einai
root at uoa.gr 'h support at uoa.gr pros to ypoloipo Internet?
Ti ginetai me ta bounces apo tetoia mynhmata? Poios ta diabazei?

To SPF prwtokollo exei thn ikanothta na metaferei to kostos
ths epikoinwnias ekei pou prepei: stous spammers