peksimo paixnidion si linux

Panayotis Katsaloulis panayotis at panayotis.com
Fri Mar 5 11:11:41 EET 2004

Mike Argiriou wrote:
> Exo diabasei oti mporeis na paikseis kapoia paixnia se linux pou einai
> "oriented" gia Windows (e.g. Unreal Tournament, Castle Wolfentein, Quake
> III) me tin prosthiki enos add-on. Kata poso isxuei auto kai an ontos isxuei
> apo pou mporo na katevaso auto to add-on?
>
> Sas euxaristo polu ek ton proteron,
> Argiriou Mixail

Nai, mporeis.

To "plugin" poy les den einai allo apo mia "epektash" toy gnwstoy wine
(http://www.winehq.com/) wste na yposthrizei directx.

Onomazetai winex kai to briskeis sto http://www.transgaming.com/.
Ekei exei lista kai me paixnidia poy trexoyn (an kai pleon einai kapws
obsolete).
Kykloforei se dyo ekdoseis, mia GPL (kommenh) kai mia commercial.
An 9eleis plhrh isxy, 9a prepei na agoraseis thn commercial ekdosh,
giati h GPL ekdosh einai akoma pisw.