linux magaz - Ελληνική αγορά

Thanos Kyritsis djart at linux.gr
Wed Feb 25 02:23:40 EET 2004

On Tuesday 24 February 2004 11:54, "Μπαλάσκας Ευάγγελος (Balaskas
Euaggelos)" wrote:
> Νομίζω ότι οι περισσότεροι απλά δεν τους βολεύει η συγγραφή των
> άρθρων στην τωρινή μορφή.

Η προσωπική μου άποψη επί του θέματος είναι πως αν πρέπει σώνει και καλά
να αλλάξει το format των άρθρων του magaz, εγώ πιστεύω πως ο πιο άξιος
αντικαταστάτης θα ήταν το DocBook XML.

Ναι, ξέρω, αυτό ακούγεται ακόμα πιο άβολο από την τωρινή μορφή, αλλά
πιστεύω πως είναι ένα εξίσου "σωστό" format με αυτό που χρησιμοποιείται
τώρα.

Τα WYSIWYG μπιχλιμπίδια δεν ταιριάζουν και τόσο πολύ σε τεχνικά άρθρα.
Εκτός αν μιλάμε για XML editor, εκεί πάσο.

--
Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering