linux magaz - Ελληνική αγορά

Nicholas K. Dionysopoulos nikosdion at yahoo.gr
Tue Feb 24 12:30:47 EET 2004

Στις Τρι 24 Φεβ 2004 11:54, ο/η Μπαλάσκας Ευάγγελος (Balaskas Euaggelos)
έγραψε:
> O Michael Iatrou έγραψε:
>
> Πιστεύω ότι πρώτα πρώτα θα πρέπει είτε να δημιουργήσουμε ένα web
> εργαλείο - είτε να χρησιμοποιήσουμε κάποιο έτοιμο και να το
> προσαρμόσουμε - το οποίο θα αποτελεί την διεπαφή μας με την συγγραφή
> άρθρων. Δηλαδή πιστεύω ότι θα πρέπει να υπάρχει κάποιο web εργαλείο το
> οποίο να μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε ως βάση για την συγγραφή των άρθρων.
>
> Επίσης πιστεύω ότι χρειάζεται να κατηγοριοποιήσουμε τα άρθρα. Δηλαδή θα
> πρέπει να υπάρχει μία μεγάλη θεματολογία και κατηγοριοποίηση των άρθρων.
> [...]

Καλημέρα!

Η εταιρία με την οποία συνεργάζομαι (Concise Technologies -- www.concise.gr)
αναπτύσσει το σύστημα διαχείρισης περιεχομένου Web Matter CMS το οποίο έχει
και χρησιμοποιεί την δυνατότητα για WYSIWYG editing άρθρων μέσω του Web
Interface του (σε φυλλομετρητές Mozilla, IE και συμαβτούς), καθώς επίσης και
την κατηγοριοποίηση άρθρων. Αυτή την στιγμή τελεί υπό ανάπτυξη (λίγο μετά το
alpha stage), αλλά το σύστημα κατηγοριοποίησης, υποβολής και ανάγνωσης άρθρων
είναι σε post-beta κατάσταση και αρκετά σταθερό. Έχουμε φτιάξει ένα
site-υπόδειγμα που χρησιμοποιεί αυτό το CMS, το www.darkworld.gr.

Εγώ είμαι ο project leader στην ανάπτυξη του Web Matter CMS. Επικοινωνήστε
μαζί μου με προσωπικό mail αν αυτός ο τρόπος λειτουργίας σας βολεύει ή αν
απλώς θέλετε περισσότερες πληροφορίες / παραδείγματα. Θα χαρώ να σας
εξυπηρετήσω.
--
Νικόλαος Κ. Διονυσόπουλος
Dipl.-Ing. Μηχανολόγος Μηχανικός