Indymedia + Linux (...+mini σχολικό install fest)

Θανάσης Χρυσός chrysos at csd.uoc.gr
Tue Feb 17 21:46:55 EET 2004

Ίσως να το έχετε πάρει χαμπάρι, ίσως όχι, έχει ανοίξει μια αρκετά μεγάλη
συζήτηση στο athens.indymedia.org σχετικά με το Linux. Έχουν βάλει
μπροστά μια "αλληλοδιδακτική" μέθοδο εκμάθησης, και προσπαθούν να
στήσουν κάποια διανομή μαθαίνοντας παράλληλα.

Όποιος έχει δυνατότητα και διάθεση, ας ρίξει μια ματιά - ίσως μπορεί να
βοηθήσει.

Με την ευκαιρία: Έχω κλείσει 4-5 μήνες που διδάσκω σε Linux στο Λύκειο
που κάνω μάθημα, και έχω αρκετά παιδιά που μου ζητάνε επανειλλημένα πως
να στήσουν το Linux στο μηχάνημά τους. Υπάρχει καμιά προσφορά για ένα
mini-install fest στο σχολείο μου (στο Κέντρο, στο Ν. Κόσμο). Για
παράδειγμα το επόμενο Σάββατο 28 Φλεβάρη, 11πμ-3μμ.

Θανάσης Χρυσός.