Syndromes

Αλέξανδρος Διαμαντίδης adia at hellug.gr
Sun Feb 15 03:04:57 EET 2004

* Giannis Stoilis <giannis at stoilis.gr> [2004-02-13 10:03]:
> Βασικά, η συνδρομή του συλλόγου είναι
> μικρή. Τι θα λέγατε για μια αύξηση;

Εγώ δεν έχω ιδιαίτερη προτίμηση, αλλά καλό είναι να μπει ένα στρογγυλό
νούμερο για να μην ψάχνουμε για ψιλά! Προτείνω λοιπόν 10 ευρώ.

> Προτείνω, την κατάργηση της εγγραφής(γιατί την έχουμε είπαμε;).

Νομίζω γενικά συνηθίζεται όπου γράφεσαι να πληρώνεις και εγγραφή... Αλλά
το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι ότι εξυπηρετεί αν πολύς κόσμος
γράφεται και μετά δεν ξαναπληρώνει ποτέ συνδρομή. Ναι, το ξέρω ότι
πρέπει να τακτοποιήσουμε το θέμα των ενημερωτικών μηνυμάτων προς τα
μέλη...

> Η συνδρομή να είναι ενιαία...

Με αυτό συμφωνώ. Ας είναι σχετικά μικρή για να μην φαίνεται βαριά σε
κανένα, και όποιος θέλει να υποστηρίξει κάποιες δραστηριότητες μπορεί
να δώσει συμπληρωματική δωρεά. Νομίζω ότι όποτε χρειάστηκαν χρήματα για
συγκεκριμένο σκοπό βρέθηκαν αρκετοί που βοήθησαν (πχ. περίπτερο
Infosystem, αγορά server κλπ).

Αλέξανδρος Διαμαντίδης * adia at hellug.gr