Fwd: Cretan Linux User Group

Αλέξανδρος Διαμαντίδης adia at hellug.gr
Sun Feb 15 02:49:19 EET 2004

* Apollon Koutlides <apollon at planewalk.net> [2004-02-12 11:59]:
> Το θέμα είναι ότι δεν έχουμε την τοποθεσία για όλα τα μέλη, οπότε
> σκεφτόμουνα να βοηθήσω λίγο στο cleansing τησ database κυνηγώντας
> τίποτα missing data... Φυσικά και είναι OK το ID και η τοποθεσία, αν η
> database έχει επαρκή βαθμό πληρότητας στο δεύτερο πεδίο (πάνω από 96%)

Καλησπέρα,

Ζητώ συγνώμη που έλειψα για λίγες μέρες από τη συζήτηση. Σχετικά με τη
βάση, είναι αρκετά πλήρης. Αυτή τη στιγμή, είναι καταγεγραμμένα 167
μέλη. Από αυτά, τα 158 έχουν συμπληρωμένο το πεδίο «πόλη», και τα 141 το
πεδίο «ταχυδρομικός κώδικας» (139 τα έχουν και τα δυο). Να η κατανομή
του πρώτου ψηφίου του ΤΚ:

+-------------+-----------+
| left(tk, 1) | count(tk) |
+-------------+-----------+
| 1           |        86 |
| 2           |         8 |
| 3           |         3 |
| 4           |         4 |
| 5           |        26 |
| 6           |         5 |
| 7           |         8 |
| M           |         1 |
+-------------+-----------+

Από το πεδίο «Πόλη», βλέπω ότι το 1 είναι Αθήνα/Πειραιάς/κλπ., το 2
Πελλοπόνησος και νησιά, το 3 Θεσσαλία, το 4 Δυτική Μακεδονία και
Ήπειρος, το 5 Θεσσαλονίκη, το 6 Δυτική Μακεδονία και Θράκη, το 7 Κρήτη
και το M στο εξωτερικό ;-)

Τι θέλουμε να κάνουμε τώρα; Αυτή τη στιγμή, το πεδίο «πόλη» δεν είναι
κανονικοποιημένο - έφτιαξα έναν πίνακα «πόλεις» για να κρατάμε εκεί
τα ονόματα των πόλεων και η εγγραφή κάθε μέλους να παραπέμπει εκεί.
Μόνο που δεν ξέρω τι ακριβώς πρέπει να μπει εκεί... Για παράδειγμα,
τα παρακάτω σε πόσες πόλεις αντιστοιχούν;

mysql> select distinct city from members where active=1 and tk like '1%';
+----------------------+
| city                 |
+----------------------+
| ΠΕΙΡΑΙΑΣ             |
| Καστέλλα Πειραιάς    |
| Αχαρναί              |
| ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ        |
| ΑΘΗΝΑ                |
| ΓΛΥΦΑΔΑ              |
| Μοσχάτο Αθήνα        |
| Ν.ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΑΘΗΝΑ     |
| Νίκαια               |
| ΔΑΦΝΗ                |
| Αμπελόκηποι          |
[...]

Εντάξει, ίσως ξεφύγαμε λίγο από το θέμα που είναι πώς θα οργανωθούν οι
τοπικές ομάδες χρηστών και πώς θα επικοινωνήσουμε μαζί τους. Ίσως όμως
αν οργανώσουμε τα στοιχεία αυτά, τα πράγματα να είναι λιγάκι ευκολότερα
(αν και μάλλον τώρα που το σκέφτομαι δεν είναι και τόσο σημαντικό...).

Αλέξανδρος Διαμαντίδης * adia at hellug.gr