Ηλεκτρονική ψηφοφορία και άλλα...

"Μπαλάσκας Ευάγγελος (Balaskas Euaggelos)" ebalaskas at edu.teiath.gr
Thu Feb 12 10:40:49 EET 2004

Thanos Kyritsis wrote:

> Να το ξεκαθαρίσουμε λίγο αυτό το θέμα ?
>
> Το γεγονός ότι δεν προβλέπεται από το νόμο δε σημαίνει ότι είναι και
> παράνομη.
>
> Τί ακριβώς νομικό κόλλημα υπάρχει με την ηλεκτρονική ψηφοφορία ?
>
> Και ας διαχωρίσουμε το θέμα σε 2 περιπτώσεις. Θέλουμε ψηφοφορία για το
> ΔΣ και ψηφοφορία για άλλα θέματα/αποφάσεις που συνήθως αποφασίζουμε
> ποιά κατεύθυνση θα ακολουθήσει ο σύλλογος.
>
> Με την 2η περίπτωση φαντάζομαι ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.
>
> Φαντάζομαι ότι το πρόβλημα είναι η εγκυρότητα του ΔΣ μέσα από μια
> [...]

Φυσικά και δεν είναι παράνομη η ηλεκτρονική ψηφορορία.

Το πρόβλημα είναι στην εκλογή του Δ.Σ. και φυσικά πάνω στο καταστατικό.
Τα ελάχιστα που προβλέπει ο νομοθέτης (εάν και εγώ τα κατάλαβα σωστά) 2
συνελεύσεις τον χρόνο (φυσική παρουσία) και φυσικά η εκλογή του Δ.Σ. με
κάλπη παρουσία δικαστικού κλητήρα.

Και όλα αυτά ισχύουν για έναν σύλλογο και όχι για μία ομάδα ή ένα
σωματείο. Γιατί ο σύλλογος μας αποτελεί νομικό πρόσωπο και χρειάζεται
για ακολουθούμε τον νόμο.

Πότε πιστεύουμε ότι θα γίνει μία συνάντηση για να συζητήσουμε τα
παραπάνω στον χρόνο που πέρασε από την κοπή;