Ηλεκτρονική ψηφοφορία και άλλα...

Apollon Koutlides apollon at planewalk.net
Thu Feb 12 10:32:39 EET 2004

Thanos Kyritsis wrote:

>Αν δηλαδή εγώ αύριο φτιάξω ένα σωματείο (λέμε τώρα) και γράψω στο
>καταστατικό ότι τα μέλη τουσωματείου *πρέπει* να ψηφίζουν τον πρόεδρο
>μόνο μέσω e-mail, υπάρχει κάποιοκόλλημα ?

Ναι. Η ηλεκτρονική ψηφοφορία για ανάδειξη ΔΣ δεν 8α αναγνωριστεί από
καμμία νομική αρχή, καθώς δεν πληροί της προϋποθέσεις που ορίζονται στη
σχετική νομοθεσία.

Για να καταλαβαινόμαστε, η ηλεκτρονική ψηφοφορία ΔΕΝ είναι παράνομη,
ταυτόχρονα ωστόσο δεν αναγνωρίζεται νομικά - άρα δεν έχει καμμία
απολύτως τυπική υπόσταση (με την παρούσα νομοθεσία).

Απόλλων