Fwd: Cretan Linux User Group

Apollon Koutlides apollon at planewalk.net
Wed Feb 11 11:30:26 EET 2004

Giannis Stoilis wrote:

> Είχε αναλάβει κάποιος να επικοινωνήσει με όλους αυτούς στην κοπή της
> πίτας. Τι έγινε τελικά με αυτό το θέμα;

Αυτός είμαι εγώ. Δεν έχω ενεργήσει ακόμα, αλλά έχω σχεδιάσει ένα roadmap:

Εφ' όσον το ζήτημα αφορά (στη βάση που τέθηκε) αποκλειστικά τα μέλη του
συλλόγου, σε συνεργασία με τον ταμία μας θα χρησιμοποιηθεί η database
των μελών (για της οποίας την βελτίωση του βαθμό πληρότητας προτίθεμαι
να δώσω όποια βοήθεια μπορώ) προκειμένου να συμπεράνουμε ποια είναι η
γεωγραφική κατανομή των μελών και σε ποιες περιοχές έχει κάποιο νόημα να
επιδιώξουμε πιθανώς την πραγματοποίηση τοπικών συναθροίσεων.

Στη συνέχεια, για τις ανωτέρω περιοχές θα προσπαθήσω να βρω εάν υπάρχουν
τοπικά LUGs, και εάν ναι τι ποσοστό των συμμετεχόντων σε αυτά είναι μέλη
του HELLUG. Σε περίπτωση που το ποσοστό είναι μεγάλο, η επικοινωνία θα
γίνεται μέσω του αντίστοιχου τοπικού LUG, σε αντίθετη περίπτωση θα
πρέπει να συζητηθεί στον HELLUG το εάν είναι σκοπιμότερο κατά περίπτωση
να επιδιωχθεί η προσέγγιση των μελών του συλλόγου μας με το τοπικό LUG,
ή να ενθαρρυνθεί κάποια ανεξάρτητη "ομαδοποίηση".

Αυτά, εν ολίγοις :)
Ελπίζω να μην είμαι πολύ δυσνόητος, είμαι σε περίεργο mood σήμερις!

Απόλλων