lefta

"Μπαλάσκας Ευάγγελος (Balaskas Euaggelos)" ebalaskas at edu.teiath.gr
Fri Feb 6 09:01:27 EET 2004

Giannis Stoilis wrote:

> Δεν χρειάζεται να είναι γραμματέας. Πόσο κόπο θέλει να κάνεις ένα script
> που να τραβάει τα στοιχεία από μια βάση και να τυπώνει Χ επιστολές;
>

> - Γιάννης Στοΐλης

Είναι άλλο πράγμα όταν την επιστολή την γράφει "μία γραμματέας" και άλλο
όταν βγαίνει αυτόματα. Μετά εάν η γραμματέας είναι ωραία (ή απλώς έχει
μία πάρα πολύ ωραία φωνή και γλυκιά), και σε παίρνει ένα τηλέφωνο και
σου λέει "Κύριε τάδε δεν έχετε πληρώσει την ετήσια συνδρομή σας που
είναι 6 ολόκληρα ευρώ. Μπορείτε μέχρι το τέλος της εβδομάδας να το
τακτοποιήσετε" που να της αρνηθείς να πληρώσεις. Στο τέλος θα δώσεις και
παραπάνω !!! Σίγουρα πράγματα.

Πάντως πιστεύω ότι για 6 ευρώ να κυνηγάς ανθρώπους να πληρώσουνε είναι
λίγο ξεφτίλα. Ξέρω ότι είναι απλή αδιαφορία απλά δεν κατανοούμε (όλοι
μας) την σοβαρότητα των οικονομικών υποχρεώσεών μας έστω και εάν είναι 6
ευρώ.