lefta

Thanos Kyritsis djart at linux.gr
Thu Feb 5 22:15:56 EET 2004

On Thursday 05 February 2004 14:02, Dimitris Lenis wrote:
> Δεν είναι ότι δεν θέλω, αλλά να, είμαι κακός στα οικονομικά και το
> ξεχνάω. Θέλω και λίγο σπρώξιμο...
> Υπάρχει κάποιος που να ξέρει πόσα χρωστάω στο σύλλογο;
>
> Μήπως πριν από τα πακέτα Ντελόρ και τα πλαίσια στήριξης θα έπρεπε
> να δούμε αν μία φορά το χρόνο θα έπρεπε να στέλνεται ένα μέιλ στα
> μέλη που να τους υπενθυμίζει αυτή τους την ιδιότητα και να τους
> ζητάει ευγενικά να πληρώσουν τη συνδρομή τους (λέγοντάς τους και
> που να καταθέσουν τα λεφτά);

Στο παρελθόν με τα προηγούμενα ΔΣ είχα στείλει 2 ή 3 φορές μαζικά mail
σε όσους είχανε εκκρεμότητες.

Το βασικό πρόβλημα είναι ότι αρκετά μέλη είχανε δηλώσει ένα κάποιο mail
όταν είχανε γραφτεί, το οποίο τώρα δεν ισχύει. Άντε λοιπόν να τους
βρείς.

Όση οργάνωση και να έχουμε, θα πρέπει να φτάσουμε στο σημείο να έχουμε
μια πραγματική γραμματέα που να κάθεται και να στέλνει επιστολές στις
πραγματικές διευθύνσεις των μελών γιατί αλλιώς σπρώξιμο δεν βγαίνει.
Αν στο σύλλογο δεν κουνηθούν και λίγο τα μέλη του .... ε, του κερατά
λες.

--
Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering