lefta

Dimitris Lenis lenis at inp.demokritos.gr
Thu Feb 5 14:02:34 EET 2004

Gregory Chomatas wrote:
>εταιρίες εκφράζουν ενδιαφέρον. Μπορούμε να αποφασίσουμε να κάνουμε ή να
>μην κάνουμε οτιδήποτε απο όλα αυτά ή ότι άλλο προτείνουν τα μέλη. ΑΥΤΟ
>ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΜΕ ΤΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ
>ΕΙΝΑΙ Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ Η ΑΥΤΗ Η ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ HELLUG ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΟΛΟΙ ΝΑ
>ΕΧΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΠΟΛΥ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΙΔΕΑ ΚΑΙ ΠΑΡΟΜΟΙΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ.

Nα συμφωνήσω ότι καλά είναι τα εοκικά λεφτά, αν ξέρεις
1. τι θες να κάνεις
2. πώς να το κάνεις αυτό.

Πριν από αυτό όμως, να ρωτήσω αν τα μέλη πληρώνουν συνδρομές:
Εγώ, αν και μέλος, έχω κανά δύο χρόνια να πληρώσω.
Δεν είναι ότι δεν θέλω, αλλά να, είμαι κακός στα οικονομικά και το ξεχνάω.
Θέλω και λίγο σπρώξιμο...
Υπάρχει κάποιος που να ξέρει πόσα χρωστάω στο σύλλογο;

Μήπως πριν από τα πακέτα Ντελόρ και τα πλαίσια στήριξης θα έπρεπε
να δούμε αν μία φορά το χρόνο θα έπρεπε να στέλνεται ένα μέιλ στα
μέλη που να τους υπενθυμίζει αυτή τους την ιδιότητα και να τους ζητάει
ευγενικά να πληρώσουν τη συνδρομή τους (λέγοντάς τους και
που να καταθέσουν τα λεφτά);

Α, ειρήσθω εν παρόδω, αυτός είναι ένας λόγος που δεν υπάρχουν εκλογές
σε συλλόγους και σωματεία που να διεξάγονται εξ αποστάσεως:
Θες να ψηφίσεις; Πρώτα πλέρω...

Πάντως παιδιά, το βρίσκω θετικό που υπάρχει κίνηση προς την κατέύθυνση
της νομικής κατοχύρωσης: Δείχνει όρεξη για περαιτέρω οργάνωση.

Δημήτρης Λένης