[Fwd: IDC quote]

Giannis Stoilis giannis at stoilis.gr
Thu Feb 5 11:32:33 EET 2004

Michael Iatrou wrote:
> Συμφωνώ απόλυτα! Εκτός όμως από τη διάψευση, δεν θα έπρεπε να αποκατασταθεί η
> αλήθεια επί του συγκεκριμένου θέματος;

Το δελτίο τύπου θα περιλαμβάνει φυσικά links προς τέτοιες έρευνες, όπως
επίσης και μια περίληψη αυτών. Επίσης, επικοινώνησα με την McAfee για
μια επίσημη απάντηση ως προς τους αριθμούς, αλλά δεν μου έστειλαν τίποτα
ακόμα(αν μου στείλουν).
Επίσης, να μην παραλείψουμε να αναφέρουμε ότι όταν η microsoft τα
βρίσκει σκούρα από dos attacks, κρύβεται πίσω από linux servers.

Το δελτίο τύπου θα το συντάξω το απόγευμα με όλα τα παραπάνω, συν την
απάντηση από την IDC.

Αν κάποιος έχει χρόνο και διάθεση και μου φτιάξει το δελτίο τύπου, έστω
και σαν προσχέδιο, θα με βοηθούσε...

Άσχετο: το www.hellug.gr θα αντέξει ένα slashshdot-άρισμα;

- Γιάννης Στοΐλης