[Fwd: IDC quote]

Giannis Stoilis giannis at stoilis.gr
Thu Feb 5 11:16:33 EET 2004

Apollon Koutlides wrote:

> Κατ' εμέ, καθόλου. Αν έχει ήδη ενημερωθεί η Microsoft, αρκεί μια
> επικοινωνία με το έντυπο, κοινοποίηση του μηνύματος της IDC με το αίτημα
> να δημοσιευθεί, με ή χωρίς την ανταπάντηση της MS Hellas. Σε οποιοδήποτε
> δημοσίευμα θα πρέπει να απαιτηθεί η αναφορά του συλλόγου ως πηγή της
> αντίδρασης στο δημοσίευμα.
>
> Απόλλων

Συμφωνώ. Τίθεται και νομικό θέμα. Αν εγώ βγω και πω ότι ψεύδεται οικτρά
και μου τραβήξει μια μύνηση για δυσφήμηση, άντε να αποδείξεις ότι δεν
είσαι ελέφαντας.
Ήρεμα και ωραία, θα φτιάξουμε ένα επίσημο δελτίο τύπου ΜΕ ΧΑΜΗΛΟΥΣ
ΤΟΝΟΥΣ, το οποίο θα στείλουμε στην microsoft, ram, pcmagazine και
ναυτεμπορική. Επίσης, θέλω να μπει στην αρχική σελίδα του συλλόγου, στο
linux.gr, ellak.gr, και φυσικά, θα το διαρεύσουμε στο slashdot...
H EEXI ενδιαφέρετε επίσης να συμμετέχει, διότι το συζητούσαμε τις
προάλες τηλεφωνικώς, όταν συζητούσαμε για την έδρα του συλλόγου...

- Γιάννης Στοΐλης