Έδρα HELLUG

Apollon Koutlides apollon at planewalk.net
Wed Feb 4 14:08:20 EET 2004

Panayotis Katsaloulis wrote:

> Giati na mhn einai h edra toy syllogoy sth FEK; H EEXI exei hdh
> alla3ei diey9ynsh kai tipote den apokleiei na alla3ei 3ana, an ta
> oikonomika ths den pane kala. Allwste eixame pei apo palia na mhn
> anakateytoyme (se prwth fash) me syllogoys "sxetikoys".

Δεν κατανοώ τους λόγους που σε οδηγούν να μιλάς για "σχετικούς
συλλόγους" και σκοπιμότητες αποφυγής της εμπλοκής μαζί τους, θα
μπορούσες να γίνεις πιο σαφής; (Θα ήταν, λόγου χάρη, προτιμότερο να
ενοικιάσουμε 5τ.μ. από τον Χ ιδιώτη;)

> Ayto poy proexei einai h edra, oxi to poy 9a synantiomaste. Kai se
> prwth fash as mhn exoyme thlefwno. Exoyme e-mail. Opois 9elei as mas
> brei. DEN EIMASTE AKOMA ETAIREIA.

Νομίζω ότι τοποθετείσαι λάθος. Εξηγούμαι:
Τέθηκε νωρίτερα σήμερα το ζήτημα των δηλώσεων του κ. Τσάγκου. Καλούμε
λοιπόν την M$-Hellas και ζητάμε να ανακληθούν ή να στηριχτούν οι θέσεις
που παρουσίασε. Σου φαίνεται περιττό να χρησιμοποιηθεί ο αριθμός
τηλεφώνου του συλλόγου; Και προτιμότερο να χρησιμοποιείται ο αριθμός
ενός ιδιώτη, ή, ακόμα περισσότερο, μίας εταιρίας (π.χ. χώρος εργασίας
κάποιου);

> (an apofasisoyme na ginoyme, tote to syzhtame)

Όχι, ο σύλλογος δεν είναι εταιρία και δεν εισέπραξα μέχρι τώρα την
πρόθεση κανενός να γίνει, είτε τώρα είτε στο μέλλον. Εάν υπάρχει κάποιο
τέτοιο ενδεχόμενο, θα ήθελα να το γνωρίζω ώστε να ζητήσω άμεσα τη
διαγραφή μου από το σύλλογο. Εάν όχι, θα ήταν καλό να αποσαφηνιστεί ώστε
να μη χρησιμοποιηθεί στο μέλλον αντίστοιχη φρασεολογία που δημιουργεί
σοβαρά προβλήματασυνεννόησης και παρεξηγήσεις.

(Πάντα σε φιλικό τόνο)

Απόλλων