Αποδελτίωση

Apollon Koutlides apollon at planewalk.net
Wed Feb 4 13:52:30 EET 2004

Giannis Stoilis wrote:

> Α ναι, για την άλλη ανοησία που είπε. Πήρα στο site της redhat, αλλά
> δεν βρήκα τρόπο επικοινωνίας για αυτό θέμα. Ξέρεις κανείς τίποτα;

Δεν ξέρω αν έχει νόημα να κάνουμε escalate το ζήτημα αυτή τη στιγμή, και
μάλιστα σε διεθνές επίπεδο. Η δήλωση του κ. Τσάγκου παραμένει προσωπική
άποψη, και ως εκ τούτου νομίζω ότι σε πρώτη φάση η "ενδεδειγμένη"
στρατηγική είναι η επικοινωνία με τη Ναυτεμπορική *ΚΑΙ* με την Microsoft
Hellas, με αίτημα την επανόρθωση ως προς συγκεκριμένα χωρία του
δημοσιεύματος. Εάν η MS αρνηθεί την επανόρθωση, μπορούμε πλέον
δικαιολογημένα να κάνουμε escalate και να κατεβούμε και πικετοφόροι στο
Σύνταγμα :)

Απόλλων