Κοπή πίτας HELLUG 2004 και ανακοινώσεις...

"Μπαλάσκας Ευάγγελος (Balaskas Euaggelos)" ebalaskas at edu.teiath.gr
Wed Feb 4 10:54:53 EET 2004

Apollon Koutlides wrote:

> "Δικό μας";
> Κατ' αρχήν αυτό θέτει ένα ενδιαφέρον ζήτημα - μπορεί ο σύλλογος να έχει
> ιδιοκτησία;
> Κατά δεύτερο λόγο, προφανώς ένας χώρος που θα αποτελεί ιδιοκτησία του
> συλλόγου είναι εκτός κάθε συζήτησης προς το παρόν (αν και ακούγεται
> ιδιαίτερα ελκυστικό ως προοπτική). Απ' όσο κατάλαβα, το
> ίδιο ισχύει και για το ενοίκιο - αν και εδώ θέλει συζήτηση το θέμα.

Το είπα από την αρχή είναι γνώμη μου και άποψή μου.
Απλά θα ήθελα (δεν λέω να γίνει ΘΑ ΗΘΕΛΑ) να έχουμε ως σύλλογος έναν
προσωπικό χώρο και ως έδρα και ως τόπο συνάντησης τόσο για τις
συνελεύσεις μας όσο και για μεταξύ μας.

π.χ. Πολύ θα ήθελα το Σάββατο το πρωϊ να πήγαινα στον σύλλογο να πιω
καφέ (έναν διπλό εσπρέσσο παρακαλώ) και να αρχίζουμε να διαφωνούμε για
τις διανομές.

> [...]
> "χώρος". Εάν βρεθεί μία βιώσιμη λύση για το ζήτημα της έδρας, το θέμα
> του χώρου συναντήσεων και δραστηριοτήτων μπορούμε να το διαχειριστούμε
> ποικιλοτρόπως. Η έδρα είναιτο σοβαρό πρόβλημα.
>
> Έδρα - απ' όσο γνωρίζω - σημαίνει έναν χώρο στον οποίο μπορεί να
> εμφανίζεται το όνομα του φυσικού ή νομικού προσώπου στο "κουδούνι" (ή
> πινακίδα στην είσοδο κλπ), μία ισχύουσα ταχυδρομική διεύθυνση και ένα
> τηλέφωνο. Άρα, έδρα μπορεί ναείναι και ένα δωμάτιο 4 τετραγωνικών
> μέτρων, με τη δυνατότητα να έχει τηλέφωνο (ακόμα και αν δεν έχει

Θέλωντας και μη τα έμαθα λίγο καλύτερα από έγραψα στην λίστα καθώς και
είμαι πλέον ελεύθερος επαγγελματίας και έχω μπλέξει με την εφορία, γιατί
εκεί απλά ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝΕ . Εγώ ως επαγγελματική έδρα ή ως έδρα για
ατομική επιχείρηση ή απλώς έδρα έχω βάλει το δωμάτιο μου (ούτε 6 m^2 δεν
είναι) και μου έκανε παραχώρηση ο πατέρας μου (ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΜΠΑΜΠΑ
!!!!!!!!!). Αλλά όπως πάρα πολύ εύκολα μου έκανε την παραχώρηση ακόμα
πιο εύκολα μπορεί να την "πάρει" πίσω και μετά εγώ πάλι μπλεξίματα με
την εφορία.

Δεν έχω ούτε τηλέφωνο (ξεχωριστή γραμμή ούτε ξεχωριστό ρεύμα) απλά στην
εφορία πηγαίνω τους λογαριασμούς και μου χρεώνωνται το 30% ως έξοδα.
Τώρα δεν ξέρω εάν κάπου μας κάνουν παραχώρηση θα μας κάνουν και όλες τις
ευκολίες που θέλουμε.

> Το αναγκαίο για την έδρα ενός συλλόγου είναι να περνάεικάποιος κάθε
> δεύτερη (φερ' ειπείν) μέρα και να ελέγχει μπας κι έχει έρθει κανένα
> γράμμα. Τα υπόλοιπα βολεύονται ποικιλλοτρόπως και ΕΙΔΙΚΑ το τηλέφωνο.

Το μόνο εύκολο είναι αυτό. Μπορούμε να πούμε στο ταχυδρομείο να τα
στέλνει αλλού (νομίζω γίνεται), όπως και τους λογαριασμούς (αυτό γίνεται
σίγουρα). Είτε μπορούμε να έχουμε απλά μια θυρίδα. Μπορούμε παρα μα πάρα
πολλά να κάνουμε ίσως άλλοι να έχουνε καλύτερες ιδέες από εμένα (πιο
πιθανό). Αλλά κάθε πράγμα στον καιρό του. ΝΑ τελειώνουμε πρώτα με τα
νομικά. Το καταστατικό μπορεί να περιγράφει κάποια πράγματα και ως μέλη
να μας δεσμεύουν (με την καλή έννοια)

> [...]
> και κάπου εκεί το ζήτημα έχει λήξει. Κάποια εταιρία φιλικά κείμενη προς
> τον σύλλογο θα μπορούσε ενδεχομένως να είναι πιο βολική ως
> "σπιτονοικοκύρης" της έδραςτου HELLUG, αν και δεν γνωρίζω κατά πόσο θα
> ήταν "politically correct" εάν θέλουμε ναχαρακτηριζόμαστε
> "ανεξάρτητοι". (Θα δεχόμασταν να νοικιάζουμε χώρο στο κτίριο της M$;)
> - το σενάριο ΕΕΧΙ που απεκάλυψε ο Γιάννης εσχάτως προσωπικά το ακούω
> πολύ θετικά, αλλά οπωσδήποτε θα πρέπει να πληρώνουμε ένα - έστω και
> συμβολικό - ενοίκιο, όποια λύση και αν διαλέξουμε. Το ενοικιαστήριο
> συμβόλαιο θα μας λύσει πάρα πολλά προβλήματα.

Και εμένα μου άρεσε σαν ιδέα - πρακτικά λίγο (λίγο είπα) με προβληματίζει.

> Επίσης, ο όρος "επαγγελματική έδρα" είναι λάθος. Ο HELLUG δεν είναι
> επιχείρηση, το "επαγγελματική" είναι ολοσχερώς άσχετο :)

Αφού διαχειρίζεται χρήματα είναι λίγο πιο περίπλοκα από τα λες.
Ίσως να έχεις δίκιο για τον όρο "επαγγελματική" έδρα αλλά ως νομικό
πρόσωπο ο σύλλογος και με οικονομικές συναλλαγές είναι λίγο πιο
περίπλοκα. Ούτε και εγώ δεν τα ξέρω - μην κάνω τον έξυπνο.