ÊïðÞ ðßôáò HELLUG 2004 êáé áíáêïéíþóåéò...

"Μπαλάσκας Ευάγγελος (Balaskas Euaggelos)" ebalaskas at edu.teiath.gr
Wed Feb 4 09:19:03 EET 2004

Giannis Stoilis wrote:

> Οι φωτογραφίες τελικά που έστειλαν οι άλλοι είναι καλύτερες από τις
> δικές μου. Αν θέλετε όμως, ανεβάζω και τις δικές μου...

Ναι μπας και υπάρχω σε καμιά φωτογραφία πιο ωραίος από τους άλλους. Με
βγάλατε από την άσχημη πλευρά μου.
(Δεν θυμάμαι πια είναι αυτή, μάλλον και οι δύο είναι άσχημες
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

> Αυτά αναγκαστικά υπάρχουν σε όλους τους συλλόγους. Υπεύθυνα δηλώνω ότι
> δεν πρόκειτε να δηλώσω συμμετοχή στο ΔΣ ξανά, διότι όταν πρότεινα να
> κλείσουμε τον σύλλογο λόγο έλειψης δραστηριότητας, διαφώνησαν όλοι. Ας
> πάρουν αυτοί μέρος στο ΔΣ για να με αποδείξουν λάθος. Επίσης, έτσι θα
> γλιτώσω την ρετσινιά ότι κάνω ότι κάνω για οικονομικά ή πολιτικά οφέλη..

Υπάρχουν οικονομικά ή πολιτικά οφέλη σε μη κερδοσκοπικό σύλλογο.
Ουάαααααααααουυυυυυυυ θέλω και εγώ μερίδιο τι είναι 13,05 ευρώ
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

> - Γιάννης Στοΐλης

Λοιπόν από τις 4 περίπου ώρες που είμουνα στην κοπή της πίτας 1 έχω να
πώ : Ο Γιάννης είναι (από ότι φαίνεται) από τα καλύτερα παιδιά και από
τους ελάχιστους (ευτυχώς όχι μόνος) οι οποίοι έχουνε τρέξει και έχουνε
κάνει τίποτα για τον σύλλογο. Μακάρι να βάλει πάλι για το Δ.Σ. ή
τουλάχιστον αυτοί που θα ακολουθήσουν πάρουν παράδειγμα από τέτοιους
ανθρώπους. Ελπίζω και εγώ να πάρω παράδειγμα και να τρέξω. Εγώ πάντως
εάν είναι Θεσαλλονίκη δεν θα κατέβαινα με τίποτα και ο Γιάννης όποτε
πρέπει τρέχει πρώτος. Αυτό κατάλαβα εγώ.

Υ.Γ. : Τα καλά λόγια τα λέω για να πάρω μερίδιο από τα οικονομικά οφέλη.