Entypo magaz

Michael Iatrou m_iatrou at freemail.gr
Sat Jan 31 11:03:45 EET 2004

When the date was Saturday 31 January 2004 03:26, Dimitris Glezos wrote:

> Θυμίζω και πάλι το mail του Κώστα (Τσακάλογλου) με την πολύ καλή ιδέα για
> μια έντυπη μορφή του magaz το οποίο υποθέτω λόγω γιορτών/κλπ δεν
> απαντήθηκε (τουλάχιστον public).

Είχα προσωπική επικοινωνία με τον Κώστα και συζητήσαμε αρκετές παραμέτρους του
ζητήματος. Δυστυχώς, λόγω έλλειψης χρόνου από μέρους μου (γιορτές/εξεταστική)
δεν προχώρησε το θέμα.
Ευελπιστώ με το τέλος της εξεταστικής να γίνουν οι απαραίτητες κινήσεις ώστε
να έχουμε τις επιθυμητές εξελίξεις.

> Κάτι τέτοιο και μια μικρή επανασχεδίαση του σάιτ θα δώσει μια καλή ώθηση
> (την οποία τη χρειάζεται το magaz :).

Αυτό που πρωτίστως χρειάζεται το magaz, περισσότερο και από καινούριο site και
από έντυπη μορφή, είναι άρθρα/αρθρογράφους. Κι εδώ, μετα λύπης μου, πρέπει να
αναφέρω ότι το ενδιαφέρον είναι μηδέν: αν δε στέλνω συνέχεια email σε
πιθανούς αρθρογράφους και να τους παρακαλάω να γράψουν κάτι, δεν γίνεται
τίποτα. Υπάρχουν δε και άτομα που έχουν πει ότι θα γράψουν αλλά δεν έγραψαν
ποτέ ή τα έδωσαν σε κάποιο άχρηστο, για το magaz, format (παρά τις δικές μου
παροτρύνσεις).

> Μιχάλη εσύ τι νομίζεις (Ιατρού)?

Μετά την εξεταστική θα φροντίσω να υπάρξει η απαραίτητη επικοινωνία με τον
Παπασωτηρίου, αλλά επαναλαμβάνω, αυτή τη στιγμή το σημαντικό δεν είναι να
βγει ένα έντυπο Best of magaz, αλλά να έχουμε κανένα άρθρο για να βγει
τεύχος!

--
 Michael Iatrou
 Electrical and Computer Engineering Dept.