News gateway για τις λίστες

Nick Apostolakis nickapos at agriroot.aua.gr
Sun Jan 18 22:08:42 EET 2004

On Sun, Jan 18, 2004 at 08:08:10PM +0200, Spiros Bolis wrote:
> W nai, xronia polla.. Ka stoys Antwnhdes xtes..

> giati na e3artiwmaste kai pali apo kapoion e3wtwriko paragonta,
> giati na mh sthsoyme ena diko mas news gateway se kapoio diko mas
> mhxanhma me tis dikes mas parametroys kai fysika toys dikoys mas kanones
> posting? Oses fores exei xreiastei na ginei kati px. an tha ginei post
> apo news group, an tha pernaei mesa apo tis listes 'h oxi..
> o Mailman exei kapoies parametroys gia to poio tha einai to moderated
> oi listes 'h to newsgroup.
>
> Einai megalos kopos?

den exoume psaksei an einaimegalos kopos.
paliotera pou to eixame ksanasyzitisei kai me to thanasi kai me ton arisg
to thema eixe stamatisei sto oti o aris den eixe arketo xrono wste na rwtisei sto grnet sxetika.
i gnwmi mou einai oti aneksartita apo to poso efkola i dyskola stinetai auto pou ypothetw oti den yparxei provlima
den einai poly swsto na stisoume ena server gia 2 listes apo tis opoies i 1 exei mono kinisi.
giati na kanei kapoios subscribe sto diko mas server gia auta ta newsgroups mono.
egw protimw na ksanapsaksoume to thema tou grnet wste na mas vriskei o kosmos efkola
kai na mopoune oi listes kai katw apo tin swsti ierarxia.
sto katw katw afou lene oloi oti theloune na stiriksoume to free software as kanoune kai kati apto
den einai tipota gia autous.

                   Nick Apostolakis
  e-mail: nickapos at agriroot.aua.gr nickapos at noc.uoa.gr
   Web Site: http://agriroot.aua.gr/~nickapos