News gateway για τις λίστες

Αλέξανδρος Διαμαντίδης adia at hellug.gr
Sun Jan 18 19:52:52 EET 2004

* Thanos Kyritsis <djart at hellug.gr> [2004-01-16 16:15]:
> εδώ και αρκετές ημέρες έχουμε χάσει (και πάλι) το news gateway για τις
> mailing lists του συλλόγου, αλλά αυτή τη φορά το news.paiko.gr δείχνει
> να είναι "down" για τα καλά.
>
> Μπορούμε να βρούμε εναλλακτικό, σταθερό και κατά προτίμηση ελληνικό και
> έμπιστο news server ? π.χ. grnet ?

Χρόνια πολλά για τη γιορτή σου Θάνο!

Υπάρχει πάντα το Gmane, το οποίο πιάνει τα 2 στα 3 (και έχει και άλλα
πλεονεκτήματα, όπως αναζήτηση και κρυπτογράφηση των διευθύνσεων e-mail
για αποφυγή του spam. Τελικά τι λέτε; Να βάλουμε και τις δικές μας
λίστες εκεί; Σημειωτέον ότι μπορούμε να στείλουμε και τα αρχεία όλων των
παλιών μηνυμάτων, ώστε να υπάρχει και όλα τα μηνύματα, όχι μόνο τα
καινούργια. Το είχαμε ξανασυζητήσει, αλλά νομίζω δεν είχαμε καταλήξει
θετικά...

Όσο για το GRnet, μπορούμε πάντα να στείλουμε ένα μήνυμα στο newsadmin
και να ρωτήσουμε, στη διεύθυνση newsadm at grnet.gr

Αλέξανδρος Διαμαντίδης * adia at hellug.gr