[Fwd: Συνάντηση με περιοδικό "Internet για όλους"]

Giannis Stoilis giannis at stoilis.gr
Wed Jan 14 21:44:50 EET 2004

Προωθώ ένα e-mail από τον πρόεδρο:

-------- Original Message --------
Subject: Συνάντηση με περιοδικό "Internet για όλους"
Date: Wed, 14 Jan 2004 18:00:25 +0200
From: Gregory Chomatas <gchomatas at internet.gr>
To: board at hellug.gr

Καταρχήν Καλή Χρονιά σε όλους.
Την δευτέρα έχω μία συνάντηση με τον κ. Τζελεπόπουλο.

Το mail που μου έστειλε είναι το εξής:

  Αξιότιμε κ. Χωματά,

Το περιοδικό «Internet για όλους» στο επόμενο τεύχος του θα κάνει ένα
μικρό αφιέρωμα στο λογισμικό ανοιχτού κώδικα και το Linux. Στο πλαίσιο
αυτό θα ήθελα να κανονίσουμε μια συνάντηση όσο το δυνατόν συντομότερα
και μέχρι τις αρχές της επόμενης εβδομάδας προκειμένου να με ενημερώσετε
σχετικά με τις τρέχουσες εξελίξεις στο Linux, τόσο σε ελληνικό όσο και
σε διεθνές επίπεδο.
Πιστεύω ότι μια συνάντηση αφενός θα μπορούσε να επιλύσει πολλές από τις
προσωπικές μου απορίες και αφετέρου θα μπορούσε να αποτελέσει μια καλή
ευκαιρία για περαιτέρω επικοινωνία των φίλων του Linux με το περιοδικό.
Μπορείτε να επικοινωνήσετε στα παρακάτω τηλέφωνα καθημερινά 9.30-5.30.

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη συνεργασία

Είμαι στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση,

Με εκτίμηση,
Βασίλης Τζελεπόπουλος
Αρχισυντάκτης «Ιnternet για όλους»
Hyperpress A.E.
Δεκελείας 52 Ν.Χαλκηδόνα 143 43
Αθήνα, Ελλάδα
τηλ. 210-25.27.000
fax. 210-25.25.180
tzelepopoulos at hyperpress.gr
www.hyperpress.gr

Αν έχετε κάποια πρόταση για το τι θέλετε να του μεταφέρω ή αν έχετε
κάποια σημαντικά links, κείμενα, αρθρα, κλπ. με τις πιο πρόσφατες
εξελίξεις διεθνώς και στην Ελλάδα στείλτε μου για να έχω όσο το δυνατόν
πιο ολοκληρωμένη εικόνα για το τι θα του μεταφέρω...

- Γιάννης Στοΐλης