Hellug Digest, Vol 6, Issue 19

Fotis Georgatos gef at hellug.gr
Mon Dec 22 16:17:35 EET 2003

> Καλύτερα έπρεπε να το κλείσουμε για μερικές μέρες μετά. Εγώ γιαπαράδειγμα δεν μπορώ ούτε σήμερα Κυριακή ούτε αύριο Δευτέρα. Πάντως δενείναι πρόβλημα: Ας συναντηθούν όσοι μπορούν αύριο, και ξανακάνουμε μιασυνάντηση μετά από 1-2 εβδομάδες.

Paides, ayta me ta na-synantithoume-na-mhn-sinantithoume-na... klp na ta
stamathsoume. Ena pragma pou thesame ws oro, kai oxi xwris logo, einai ayto.
Opoioi mporoun na erthoun as erthoun, oi ypoloipoi meta apo 2 ebdomades.

Sto katw, katw kai pote den brethike kapoios pou teleytaia stigmh den mporouse?