Fwd: Re: Hellug Digest, Vol 6, Issue 15

Αλέξανδρος Διαμαντίδης adia at hellug.gr
Sun Dec 21 18:06:52 EET 2003

>     From: Fotis Georgatos <gef at hellug.gr>
>
> Proteinw synanthsh tou HELLUG sthn EEXI thn Deytera 22/12/2003, 19:00-21:00
>
> Enallaktika ean kaneis dhlwsei problhma Kyriakh, giati h Trith einai kleismenh.

Καλύτερα έπρεπε να το κλείσουμε για μερικές μέρες μετά. Εγώ για
παράδειγμα δεν μπορώ ούτε σήμερα Κυριακή ούτε αύριο Δευτέρα. Πάντως δεν
είναι πρόβλημα: Ας συναντηθούν όσοι μπορούν αύριο, και ξανακάνουμε μια
συνάντηση μετά από 1-2 εβδομάδες.

Επίσης ίσως πρέπει σιγά-σιγά να μελετάμε πότε και πού θα κόψουμε την
πρωτοχρονιάτικη πίτα. Κάποια στιγμή το Γενάρη, βέβαια, αλλά μπορούμε να
το προγραμματίσουμε νωρίς-νωρίς!

Αλέξανδρος Διαμαντίδης * adia at hellug.gr