Αναζήτηση στα Ελληνικά: Google

Giannis Stoilis giannis at stoilis.gr
Mon Dec 1 17:45:39 EET 2003

Lefteris Dimitroulakis wrote:
> Δηλαδή η όποια αλλαγή για την ελληνική αναζήτηση
> αποφασίζεται σ' αυτήν εδώ τη λίστα;
> Μου φαίνεται λίγο ...τραβηγμένο!

Η ελληνική αναζήτηση δεν είναι έτσι όπως είναι, επειδή κάποιος το
αποφάσισε. Είναι όπως είναι επειδή κανείς δεν ασχολήθηκε μαζί της, ποτέ.
Παίζει, με default ρυθμίσεις. Τα προβλήματα που παρουσιάζει, είναι
γνωστά, όπως η διαφοροποίηση του "σ" και του "ς".

Τώρα, εμείς, εγώ, κλπ αποφασίσαμε να βελτιώσουμε μια μηχανή αναζήτησης
που χρησιμοποιούμε καθημερινά είτε για δουλειά, είτε για διασκέδαση,
είτε για οτιδήποτε. Κακό είναι; Το ανέκδοτο με τις μαϊμούδες και το
γνωστό απόφθεγμα "έτσι γινόταν πάντα", το γνωρίζεις; Αν όχι, μπορώ να
σου το πω. Θα το έβρισκα με google, αλλά μετά από πέντε λεπτά, παράτησα
την προσπάθεια, δεν μπορεί να το βρεί, και πρέπει να δοκιμάσω όλους τους
δυνατούς συνδυασμούς λέξεων για να το βρω... (και ξαναγυρνάμε πάλι στην
αρχή).

Επίσης, η ελληνική ομάδα μετάφρασης open source, είναι, από όσο γνωρίζω,
μοναδική στο είδος της. Ας μου πει κάποιος που υπάρχει στην ελλάδα και
στο ίντερνετ ομάδα ατόμων που να ασχολούντε με τις μεταφράσεις ή με την
γλώσσα όπως εμείς. Με ενδιαφέρει...

Εδώ ανταλλάσουμε απόψεις, δημοκρατικά, ποτέ δεν αποκλείσαμε κανέναν να
πει την γνώμη του. Δεν αποφασίσαμε ακόμα τίποτα. Συζητάμε.

- Γιάννης Στοΐλης