Hellug Digest, Vol 5, Issue 17

Filippos Papadopoulos filip at cs.uoi.gr
Fri Nov 28 03:58:08 EET 2003

On Thu, 27 Nov 2003, Nick Apostolakis wrote:

> kai de tha mporousame na synenoithoume otan eimaste se mixanimata xwris ellinika.

Ευτυχώς όμως την σημερινή εποχή όλα τα σύγχρονα Unix υποστηρίζουν ελληνικά
μέχρι και μέσω κονσόλας. Πιστεύω ότι  όποιος Unixας σέβεται τον εαυτό του
έχει εγκατεστημένη κάποια πρόσφατη έκδοση του αγαπημένου του Unix. Και μην
αρχίσετε να μου λέτε για legacy-systems και τα λοιπά...Η ταπεινή μου γνώμη
είναι ότι κακώς πλέον συνεχίζουμε να χρησιμοποιούμε greeklish διότι δεν
αποτελεί δείγμα εξέλιξης των συστημάτων που χρησιμοποιούμε.

Ελπίζω να μην αρχίσει πάλι κανας "Ιερός Πόλεμος" για αυτό το θέμα.