Hellug Digest, Vol 5, Issue 17

gregory machairidis max at maxilos.org
Thu Nov 27 09:28:58 EET 2003

vrhka arketa endiaferon to 8ema sas shmera kai eipa na pw thn apopsh mou san
mikro pou eimai.. Gia poio logo xreiazetai na ghnei tetoia fasaria? Symfonw
oti ta ellhnika einai arketa "dyskolh" glossa, wste na kaneis mia mhxanh san
to google na kanei thn diorthwsei se kathe ΚΟΥΛ΄ΟΣ word alla den 8a mporouse
polh apla ka8e request na kanei lowercafe kapaki na vgazei tonous...(apla
mexri edw) kai na checkari me mia paromoia(idia morfh me ta requests) vash
dedemono ton greek websites?To problhma gia mena einai h "paromoia" database
einai arketa dyskolo sto na ghnei :P . Alla kai to na mhn vrhskw eukola kati
greek pou psaxnw einai epishs tragiko :P

p.s
<<Επειδή ξέρω τη συμπεριφορά του google, αν είμαι τόσο απελπισμένος και δεν
βρήκα τίποτα, θα αρχίσω να βάζω τα: "κουλος", "κουλοσ", "κουλόσ", "ΚΟΥΛ'ΟΣ"
και λοιπά.>> eimai shgouros oti 8a psaxeis kai san koulos giati kai to
greeklish paizei se polla websites...

Gregory Machairidis