Αναζήτηση στα Ελληνικά: Google

Apollon Koutlides apollon at planewalk.net
Wed Nov 26 17:38:11 EET 2003

Giannis Stoilis wrote:

> - Και στις δύο περιπτώσεις, όταν συναντηθούν στην αναζήτηση λέξεις με
> εναλλακτικό punctuation, εμφανίζεται το soundex spelling check (μήπως
> εννοούσατε "κάλος", "καλός", "καλώς";)
>
> Με αυτό όμως, διαφωνώ. Υπάρχει τρομέρα μεγάλη "ποικιλία" στις πτώσεις.
> Το soundex έχω την εντύπωση ότι δεν θα ξέρει τι να πρωτο-προτείνει.
> Εκτός βέβαια και αν έχεις υπόψιν σου κάποιο implementation που
> χειρίζεται σωστά τα ελληνικά.

Όχι, δεν έχω υπ' όψιν κάποιο grammatical tool :) η υπόδειξη που είχα
κατά νου είναι result-based, όπως -νομίζω- είναι και του google, και
σημαίνει "βρήκα πολλά results για τις παρακάτω λέξεις που μοιάζουν με
αυτήν που έψαξες..."

Πολύ πιθανόν, ωστόσο, να λέω αηδίες (δε θα είναι και η πρώτη φορά, δα!)

Απόλλων