[Fwd: Απάντηση στην Νομική ερώτηση - Κέντρο Πληροφοριών Τύπου]

Thanos Kyritsis djart at linux.gr
Tue Nov 25 08:39:45 EET 2003

On Tuesday 25 November 2003 07:21, Giannis Stoilis wrote:

> Κάτι που σκέφτηκα τώρα. Τι θα λέγατε να έχουμε ένα ομαδικό κωδικό,
> που θα αλλάζει κάθε μήνα, και θα ενημερώνονται μόνο τα μέλη;

Άσε, το σκέφτηκα κι εγώ αυτό, αλλά θα μπλέξουμε με όσους μονίμως θα
ξεχνάνε τον κωδικό κλπ κλπ ..

έτσι κι αλλιώς δεν έχουμε και τα άπειρα accesses στα archives της
αποδελτίωσης. Οι περισσότεροι στοιχηματίζω δεν ξέρουν καν για τί πράγμα
μιλάμε. Οπότε... αν έχουμε πρόβλημα όπως είπες κι εσύ, το φροντίζουμε.

--
Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering