[Fwd: Απάντηση στην Νομική ερώτηση - Κέντρο Πληροφοριών Τύπου]

Yannis Kotsinos zookie at med.auth.gr
Tue Nov 25 08:20:33 EET 2003

On Tuesday 25 November 2003 07:21, Giannis Stoilis wrote:

> Ακριβώς. Για αυτό δεν θέλω να το κλειδώσουμε με password, επειδή θα
> πρέπει είτε να στείσουμε κάτι που να διαβάζει από το LUGistics accounts,
> είτε να βάλουμε προσωπικό νέο λογαριασμό στον καθένα. Δεν λυπασαι τους
> admins; ;-)
>
> Κάτι που σκέφτηκα τώρα. Τι θα λέγατε να έχουμε ένα ομαδικό κωδικό, που
> θα αλλάζει κάθε μήνα, και θα ενημερώνονται μόνο τα μέλη;

Πάλι, ο πρώτος τρόπος φαίνεται πολύ καλύτερος απο μεριά διαχείρισης καθώς
καποιος θα ασχοληθεί μόνο μια φορά. Στο κάτω κάτω το να βγάλεις τα μέλη
πάλι μέσα από το LUGistics δεν θα περάσει?

--
"To err is human, to forgive, beyond the scope of the Operating System"
Yannis Kotsinos, running FreeBSD 5.1-RELEASE-p10, up 36 mins