patents results

Dimitris Glezos glezos at ceid.upatras.gr
Tue Nov 18 01:43:16 EET 2003

On Thu, 16 Oct 2003 zakinthinos at hellug.gr wrote:

> δεν πειθομαι για την αισιοδοξη σας αποψη "οι πατεντες δεν περασαν" οταν μου
> λετε οτι το kernel μπορει να τεθει σε ομηρια
> (trusted computing/palladium   http://www.cl.cam.ac.uk/~rja14/tcpa-faq.html)
> απο μια καινουρια τεχνολογια οποτε και σας ξαναθετω τα παρακατω ερωτηματα

Προσωπικά ήλπιζα ότι οι πάμπολλες ώρες που ξόδεψε η "ομάδα" για τα
software patents θα πυροδοτούσε παρόμοιες προσπάθειες. Πόσο μάλλον όταν τα
αποτελέσματα από αυτή την προσπάθεια ήταν θετικά.

Το ότι ο Θόδωρος Σολδάτος κάποια στιγμή λόγω υποχρεώσεων αναγκάστηκε να
αποσυρθεί σιγά σιγά από την όλη προσπάθεια δε σημαίνει ότι δεν
ενδιαφέρεται. Μη σου πω πως αν δεν ήταν ο Θόδωρος τίποτα από αυτά που
έγιναν δεν θα γινόταν. Απλά κάποιοι από μας αντί να το δουν σαν
κατηγορήσιμη πράξη, το είδαν σαν αφορμή να προσφέρουν και αυτοί.

Γιατί λοιπόν να μην δημιουργηθεί και μια παρόμοια ομάδα για το palladium?
Και μάλιστα, γιατί να μην βοηθήσεις και εσύ σε αυτή? Μια ευγενική
παραλλαγή του "Shut up and show them the code" του Eric Raymond..

> http://lists.hellug.gr/pipermail/hellug/2003/010200.html
> http://epatents.hellug.gr/
>
> και τα δυο τα εχει γραψει η ιδια ομαδα

Μπα.. Το πάνω το έχει γράψει το ΔΣ, το κάτω εγώ.

> δεν σας φταιω σε τιποτα εαν αλλα πραγματα θελετε να πειτε και αλλα λετε

Αυτό το δεύτερο πληθυντικού να μην χρησιμοποιούσες ρε Γιώργο...

Δημήτρης Γλέζος

--
Department of Computer Engineering and Informatics
University of Patras, Greece (ceid.upatras.gr)

"He who gives up functionality for ease of use
loses both and deserves neither." (Anonymous)