Provlima me to GDM kai ta language settings

Boukouvalas moleman at chem.auth.gr
Mon Nov 17 18:21:34 EET 2003

Geia sas anthrwpoi. Otan allazw thn glwssa apo US english se Greek to
GDM Graphical greeter bazei perierga ellinika gramata. Prospathisa
polles fores na to diorthwsw me polla reboot kai allazontas tis glwsses
sinexws alla de katafera. Telika mporesa gia mia periodo na kanw to
sistima na brisketai se emarfrodith katastash blepwntas ellinika menus
sto KDE kai agglikh sta configuration kai diafora programmata. Epishs
agglikh sto  GDMGG. Omws to provlima paremeine. Kapoia programmata opws
to Open Office Writer eblepe anti gia grammata koutakia. Etsi ypethesa
"entaksei de vlepei ellinika" Otan thelisa na ksanapsaksw to problima
katafera na blepw ellinika menus kai agglika sto Open Office Writer alla
diafora alla programmata opws to "neat" h to "x-chat" ebgazan eite
koutakia eite perierga ellinika. Parakalw boitheia giati ta nevra mou
exoun spasei.